Gyakran ismételt kérdések
Hogyan törölhetem vagy módosíthatom az aktív megrendelést?
Aktív megrendelés törölhető vagy módosítható telefonon a +36308159818 számon.
Rosszul adtam meg, hogy ki, melyik cég szerepeljen a számlán, lehet javítani?
Amennyiben már átvette a terméket, de 15 napon belül adta le a rendelést, akkor ügyfélszolgálatunk tud segíteni az új számla elkészítésében. Felhívjuk figyelmed, hogy újraszámlázni csak a teljes rendelést áll módunkban, abban az esetben, ha a rendelés nem tartalmazott elektronikai kézbesítésű terméket
Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?
A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudod leegyeztetni, illetve információt kérhetsz ügyfélszolgálatunktól a központi telefonszámunkon keresztül
Törölve lett a rendelésem, de nem én mondtam le, szeretném a terméket. Mit tegyek?
Ilyen esetben az alábbiak egyike lehet a törlés oka:
1., átutalást vagy online kártyás fizetést választottál, de az nem teljesült, így a rendszer törölte a rendelést a sikertelen fizetés miatt
2., nem volt raktáron a(z) (egyik) termékből / nem sikerült lefoglalni azt – ez esetben értesítünk erről email formájában – várhatsz a készlet beérkezésére.
4., a futár próbálta átadni, de nem ért el senkit/nem volt otthon senki vagy átvételi pont esetén senki nem kereste a csomagot.
Amennyiben mégis igényt tartanál a termék(ek)re – és az elérhető az oldalunkon – kérjük, rögzíts egy új rendelést a weboldalunkon
Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?
Ilyen esetben kérünk, hogy töltsd az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezután a futár pár munkanapon belül átveszi tőled az érintett terméket, amelyet a visszaérkezést követően ellenőrzünk. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően a jóváhagyást követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy vásárlási utalványt küldünk ki számodra a rendelésben rögzített e-mail címre.
Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?
Amint a termék beérkezik szervizünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és az általad korábban választott módnak megfelelően elküldjük e-mail címedre a jóváírás összegével megegyező értékű vásárlói kupont vagy visszautaljuk az összeget a számodra banki átutalás segítségével.