Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan törölhetem vagy módosíthatom az aktív megrendelést?

Aktív megrendelés törölhető vagy módosítható telefonon a +36308159818 számon.

Rosszul adtam meg, hogy ki, melyik cég szerepeljen a számlán, lehet javítani?

Amennyiben már átvette a terméket, de 15 napon belül adta le a rendelést, akkor  ügyfélszolgálatunk tud segíteni az új számla elkészítésében. Felhívjuk figyelmed, hogy újraszámlázni csak a teljes rendelést áll módunkban, abban az esetben, ha a rendelés nem tartalmazott elektronikai kézbesítésű terméket

Milyen időintervallumban szállít a futárszolgálat? Lehet velük egyeztetni?

A megrendelt termék kiszállítása munkanapokon általában 08:00 és 18:00 óra között történik, mely az adott futárszolgálattól függ. A csomag érkezésének pontos idejét a futárszolgálattal tudod leegyeztetni, illetve információt kérhetsz ügyfélszolgálatunktól a központi telefonszámunkon keresztül

Törölve lett a rendelésem, de nem én mondtam le, szeretném a terméket. Mit tegyek?

Ilyen esetben az alábbiak egyike lehet a törlés oka:

1., átutalást vagy online kártyás fizetést választottál, de az nem teljesült, így a rendszer törölte a rendelést a sikertelen fizetés miatt

2., nem volt raktáron a(z) (egyik) termékből / nem sikerült lefoglalni azt – ez esetben értesítünk erről email formájában –  várhatsz a készlet beérkezésére.

4., a futár próbálta átadni, de nem ért el senkit/nem volt otthon senki vagy átvételi pont esetén senki nem kereste a csomagot.

Amennyiben mégis igényt tartanál a termék(ek)re – és az elérhető az oldalunkon – kérjük, rögzíts egy új rendelést a weboldalunkon

Mit kell tennem, ha hibás terméket kaptam?

Ilyen esetben kérünk, hogy töltsd az úgynevezett “Termék visszaküldése” űrlapot. Ezután a futár pár munkanapon belül átveszi tőled az érintett terméket, amelyet a visszaérkezést követően ellenőrzünk. Az űrlapon megjelölteknek megfelelően a jóváhagyást követően vagy visszatérítjük a vételárat, vagy vásárlási utalványt küldünk ki számodra a rendelésben rögzített e-mail címre.

Mennyi időn belül és milyen módon térítik vissza a termék árát?

Amint a termék beérkezik szervizünkbe, leellenőrizzük azt. Ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és az általad korábban választott módnak megfelelően elküldjük e-mail címedre a jóváírás összegével megegyező értékű vásárlói kupont vagy visszautaljuk az összeget a számodra banki átutalás segítségével.