Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Segítség a vásárlásban

Vásárlás menete

  • Regisztráljon, illetve jelentkezzen be a Webáruházba a Profil oldal segítségével.
  • A megvásárolni kívánt termékeket helyezze a kosárba.
  • A weboldal felső sarkában található “Kosár” ikon segítségével kilistázhatók és módosíthatók a kosárba tett termékek.
  • A kosárba megtekintheti a rendelését részletezve! Példa: itt lájta ha vásárolt például egy bliszter elemet ami 4-es kiszerelésbe van az egy bliszter (csomag) elem árat. (B4-ként van feltüntetve a termék megnevezésnél, illetve a termék adatlapon is van egy bliszter/darab átváltó is segít ezt áttekinteni) Mivel a termék adatlapon a bliszter elem egységára/darabára van feltüntetve.
  • A kosárba van lehetőség az aktuális promócionk kiválasztására. 10.000 Ft felett választhat ajándékot. 20.000 Ft felett pedig nagyobb értékű ajándék választására van lehetőség. Ezek szezonálisan változhatnak, ezért többféle termék választható itt.
  • Amennyiben rendelkezik “Kupokóddal” vagy online pénztárca kuponnal azt a vásárlás során rögzítheti. A kedvezményt a rendszer a vásárlás során jóváírja.
  • A Rendelés során vásárlás részletei megtekinthetőek, korábban rögzített adatok módosíthatók így különösen: Megrendelő adatai, szállítási mód, fizetési mód, illetve megjegyzést is adhat a rendeléshez. Itt feltétlen kiemelnénk, hogy mielőtt leadja rendelését, kérjük rögzítse a telefonszámát, ugyanis így megkönnyíti a kézbesítés menetét. Amennyiben az adatok javítása valamely okból nem sikerült, kérjük az Ügyfélszolgálatunkkal vegye fel a kapcsolatot.
  • A „Megrendelés” gombbal véglegesítheti a megrendelést.
  • A rendelésről visszaigazoló e-mailt küldünk. Ha a visszaigazoló emailben vagy a rendelés során bármilyen hibát észlel rendelésével kapcsolatban, kérjük jelezze az info@lumino.hu email címen, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolhassuk. Kérjük figyelmesen adja meg e-mail címét, mert a hibásan megadott e-mail cím, vagy telített postafiók esetén nem tudjuk e-mailben megküldeni a rendelés visszaigazolását!
  • Ha olyan terméket rendelt ami nincs raktáron az ön által kért mennyiségben akkor további emailben tájékoztatjuk a beszerzés várható időtartamáról.